Älskar dig, Clara! Tack för du uppskattade min present, oj vad långt...

http://claraslife.devote.se/blogs/18817238/ni-aer-saa-goa.htm

Jag är så lycklig och tårögd!
Hon gillade min present, Min!!!
Den lilla skåningen på tolv år fick uppskattning av självaste Gudinnan Clara Henry! O.O
Drottningen av vloggar(Mr. Spetz e ju Kungen av vloggar;))

Tack, Clara! Tack för din knasiga stora hjärna av ideér och tankar finns!! :D
Och därför för jag är såååååååååååååååååååååååååå lycklig, så bjuder jag på en Clara-vlogg! (:




I lööööööööööööööve yaaa!!! I löööööööööööööööve Clara Henry, Miss Henry, Gudinnan Clara.

So beautiful... *blink blink bort tårar av lyckans hav*

Nu ska jag springa och skrika till Mamma att Clara gillade min present.... GAH!!!! OMG, VA COOLT!!! <333<<3<3<3<3<3<3

Jag är just nu i de skumma känslornas värld.

Mvh

Er Matilda.
Julia

Sv: Dom hittade jag på glitter, finns i massa fina färger! Supersnygga ju! :D


Blogg: http://julej.se

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: