Konstrunda och KvP är KK! :D

Hejsan. Matilda är mitt namn.

Föresten! Jag ska dra fem saker om mig som du kanske inte visste.

Jag .....


..... Älskar läppglans och läppstift, men slickar alltid bort det.

..... Har haft olika intressen eller passioner som fickur, rita och att heta Matilda VON ... o.O

..... Var en spara när jag var liten, nu är jag en slösa.

..... älskar naturen, men innan jag kommer ut och går, hatar jag att röra på mig. Jag vet inte riktigt, precis som jag glömmer hur ycket jag älskar naturen.

..... Funderar på att bli vegetarian.

..... Blev kär i min fisk som hette Peter. Och jag grät när jag hade tjejkompisar hemma och skulle visa han. Eller...hon.

Var på konstrunda idag och shoppingen blev...


Snyggt sätt att ha en penna och datum :) Man snurrar på jordklotet och den ändrar datum :D April och Söndag står där nere ;)


Halsbandet gjort av Plast/petflaskor plus söta pärlor :) Miljövänligt och återvinning på konstrundan, ett plus i mina ögon! :D


Handspegel med handvirke (:

Ha en trevlig kväll!

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: