Munk, YEAH. Babas födelsedag imorgon, YEAH.

Oh yeah!

Jag fick en munk, för jag spelade Pingis med mej och två nybörjare. YEAH.

Titta på min sockriga munk, Aha..



Mmhm... Avis? JAG HAR PAXAT DEN....I MIN MAGE, MOHAHAHAHAHA.

Sen så hittade jag en söt vit ryggsäck på gatan när jag kollade på cykelhjälm.(FINNS DET INGA SPEXIGA HJÄLMAR!?)


Jag SKA fixa datumet på min f*de kamera, okej?
´Men det tändes en idé när jag såg att http://KandyLandy.se  köpte en skinnryggsäck, så... varför inte?
I för sig så är den inte gjord av skinn, men plats för bok, mobil, nycklar plånkan och kostade 35:-, VEM PASSAR INTE PÅ. Jo, ingen.
Pappa blir 45 år imorgon, YEAH. Vi ska ut och ta en matbit och ha det allmänt mysigt :)

Ha en bra night, good ladies. Or...lords.


Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: