Farföräldrar-time! :)

Idag hade jag en amazing dag! Mös hos Farmor och Farfar med pannkakor, läsning, trycka på diskmaskinsknappen (väldigt gammal tradition) och bara slappa! Farmor hade fyllt år för inte så länge sen, så gav henne en hemmagjord Lavendelpåse som hon hängde upp i köket. :)
Hon fick också tillbaka en bok jag lånat osv. 
 
Dagen till ära (Ära? Whuuuuuuuuuuuuuuuuut?) hade jag en miljövänlig kjol gjord av kvinnan som skriver detta inlägg, mig! Lite längre kjol med ett 50-tals stuck tycker jag ;) Skor för 250:- från Scorett, Mammas linne och skärp och kofta... äldre från H&M. ^^
 
jennifer - foto, vardag, stil

hej fina du! vore kul om du ville kolla in på detta inlägg och lämna en kommentar om vad du tycker är finast till hösten! Kanske är det precis det som jag valt ut och gjort ett collage av? :) alltid roligt att se andras åsikter om höstens alla fina plagg! kramar! :)
http://jennifernilssoon.blogg.se/2012/august/fint-till-host.html#comment


Blogg: http://jennifernilssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: