En dag utan Fanny :(

Yepp, idag var lilla Pixelin sjuk :( Skolan var sådär(som vanligt), men underbara vänner var där endån !

Lite foto som jag tog precis eftersom jag har lite tråkigt... Skulle va med Fanny och Emma idag, men Fanny var sjuk och helt plötsligt puffade Emma iväg.. hm.


WTF!? Var är flingorna!? "Ehm ... Matilda. Mage. Bekant?"


Letade lite på vinden och hittade denna! Ta-da, en sittpuff! :)


Denna prynad ska jag börja kalla "Lavendelklotet", låter som ett sån där grej som konstnärer säger, Lavendelklot.. smakar häftigt i munnen! :D


Gah, vilket tråkigt väder! >:-(


I. LOVE. THIS. THING. ♥

Och kompisar? Imorron fyller denna Svensk/Ungerska tjejen ÅÅÅR!!! :D
Blir 12 år, så här stavas 12: Te O el ve, eller Tolv :)
Gratts mig, ANNARS!!!??

:)
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis


alicia.

Grattis 'stora' tjejen ;)!


Blogg: http://aliciaamirandaa.devote.se
jasmine

ok jag vet att din blogg heter bookii kull va nej hihi hihi :)


Blogg: http://jasella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: