Fick panik, sen så pinsam tystnad...

Hej alla som vill läsa min blogg istället för att läsa läxor, hahahaha-ha :)

Fick smått panik ikväll för att jag inte hittade min CD-skiva till glosförhöret imorgon.
Och tjaa.... My dad find the CD!! Skumt, eller hur?(Nope, Matilda! Nope! "Håll tyst hjärna, snackar du eller? Ne, just deeeee.")
Skrev innan en lista på saker som jag får panik av, men jag klickade på "skumma knappar" och hela mitt arbete försvann, GAH! Buhuhu :(

Här ser ni, dam dam daaaaaa! Skivan :)


Skivan som jag blev av med, jag vet jag vet. Den är orange, hur blir man av med en orange skiva!?
Jo, om du är Matilda Bookii kan du bli av med vad som helst, ska testa med en elefant och se...


Ser skum ut på bilden, men jag har mörkt på rummet, eller sånt "mys ljus", mmmmmmmm.... :)


Missbildad! Men tyckte att ni skulle se ut en "dålig" bild av mig är (: Men jag är ju aldrig dålig på bilder(Hahahahaa-haha :D)

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis, My dears ;)



Uppdatering: Skottdag idag, finns sen om fyra år såå.... njut! :)


Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: