Inte bloggar: andledning, läger och väntan ...

Jag är tillbaka och lever :) Har varit på pingisläger och har väntat på Selles hjälp, men hon verkar inte ha det så bra i designhjärnan, ska skicka till henne nu ;)
Tog icke med kameran till Pingisen, men! Har foto som jag tog nyss, DAM DAM DAAAAAAAA....!



Jag ikväll, klädd i en söt grisjump suit (:


Fettis kräm, luktar gott, men ta det på läpparna, INTE HÄNDERNA OKOKOKOKOK?????


Min älskade dator, kommentera och ge den lilla datorn ett namn :)


Qana <3


Mys med en mjuk ljuslampa ^^


Så? Jag har bildbombat er nu :3
E ni glada nu? Nehe ... Okej, sorry för uppdateringen!




Update: Häftigt datum idag, 22 feb 2012, alltså om man ställer de i ordning, 02-12-22 :D (inte rätt, men ...) Ville bara att världen skulle veta det, siiiiiiiiiiiiiiis

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: