Nu är jag ledsen och arg.

Igår hade jag väldigt tråkigt och gjorde en lite oseriös video som man fattar är oseriös. Men då har man fått hatkommentarer från samma konto på en del videos. Jippi.
 
Man tackar, man tackar! Visst, kritik kan man ta, men vem skriver att man har gett en stroke? Herregud, jag har inte varit taskig mot denna personen! Aja, får prestationsångest när vissa säger/skriver att man är dålig. 
Men jag har söta Fanny i lurarna som stöttar mig, och hon är en riktigt bra vän, bättre än han ^^
 
Åh, om man går in på min kanal och någon video, ser man hans namn, är riktigt sugen på att hatkommentera han. Men jag är en bra människa :)
 
 
Tova

Hatkommentarer suger, ignorera de bara.
Måste dessutom bara påpeka att du är grymt söt C:

Svar: Tack så mycket! :) Här fick man lite pepp, tack igen!
Matilda Bookii


Blogg: http://itstartswithariot.blogspot.com
Aurelia ♥

Hatkommentarer vill ingen få! Men det får man ju räkna med när man har en blogg. Önskar dig lycka ill med bloggen :)

Kram ☻


Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: