Sjuk :(

Yeeah, är sjuk med feber, huvudvärk och halsont. Inte världens bästa söndag men jag är inte sjukdomarnas drottning. Iallafall så är det snart skolavslutning! :D Sen sommarlov! Klänningen och smyckena ligger redan framme fast avslutningen är på onsdag. Men det kommer hända en väldigt, väldigt, tråkig sak.

Selle flyttar.

Mm, hon flyttar 60 mil från skåne och byhålan jag bor i. Jag kommer sakna henne jättemycket, och blev rörd när jag såg ett kollage som hon hade satt ihop, på både sin blogg och facebook.
Jag vet att det låter fel att hon lämnar mej, Kate och Fanny. Men.... Hon kommer vara grymt saknad! Jag vill därför säga, Selle. Min bästis <3 Du kommer i evig tid tillhöra Donkeys, de awesoma bloggarna. :)




Det händer tråkiga saker hela tiden känns det som. Mina systrar (typ), flyttar upp till högstadiet.
Ida och Teres <3
T.I.M kommer alltid bestå, fast jag är kvar på grundskolan ^^ Ni har hjälpt mig och gjort mig på något sätt ... äldre. Minns innan att jag trodde jag var så smart att jag skulle gå i samma klass som er, se hur de gick! Jag kan nu inse att ni har gjort så jag kan faktiskt hänga med äldre, utan att förändras. Tack, my sisters!





Jag kommer att sakna Selle, Ida och Teres, och visst, vi kanske inte kommer träffas lika ofta, men ni finns. Finns förevigt även om vi blir ovänner, tappar kontakt eller flyttar mer.

Love and Peace. Heart.

selli

Åh! Jag kommer sakna er så himla mycket. <3


Blogg: http://kristallvit.blogg.se/
Ida

Kommer sakna dej med<3

Krya på dig❤❤❤❤❤


Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: