Sleep over med Jasmine, Selle och Fanny ^^

Tog med kameran, men den var konstig som vanligt. 
 
Så jag tog Fannys kamera och fotade hoppbilder. Är roligare att sno systemkamror än att ha en konstig kamera.
 
Söt tycker jag :) Jättesöt!! Kolla så söt jag är med mitt duckface på Fannys blogg, Mohahahahahhaah.
 
Yeah, världens bästa fokus.. (nej.) Selle är snygg ;)
 
 
Testade självutlösare (utan fjärkontroll), och det gick ganska bra! ^^ Annars vill den inte samarbeta där.. Hm.
 
Så här ser jag ut när Jasmine, Selle och Fanny kastar kuddar på en till typ två på natten. Denna kvinnan behöver sömn.
 
Tick. Tack. Det är ingen klocka.
Fannys hem vill jag ha en photoshoot i.
 
 
selly

HAHAHA ÅH NEJ VAD FUL JAG ÄR

Svar: Näääääää, skitsöt ^^
Matilda


Blogg: http://kristallvit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: