Bilder på presenter! Utom simfötter och andra småthings.

Tjena! :D

Precis nu så stressade jag för att fotografera (Batterier är utladdade...) och jag tänkte:

Hallå? Jag måste försöka! Nej... f*n!

Och så gick de... ja. Mm. Men lite kom med haha! :)


Ett sött paket med en summa pengar ifrån mina kära kusiner :)


En söt cupcake burk med lite formar i....


....Och en väska från London! Passar bra till sommaren ! (:


Av min resande kusin fick jag violkarameller och ljus :) Gulligt av henne!


Och av min andra kusin fick jag lyktor samt jordgubbsljus och en liten hm... stolpe? Nä, man kan sätta lappar på den, praktisk och jättesöta saker! :)

Och sen simfötter, men jag blänger på min skumma kamera som gör narr av mej.... GAH.
Och lite money och örhängen :)

Fanny

Fina saker :)


Blogg: http://pixelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: