Converse till skosamligen!

Hallå alla kära lördags-Bookii-surfare!

Pingisen... ja... den gick icke bra. Jag brukar va duktig i B-finalerna, men denna gången var tävlingen "outsider". Och de inkluderar, förlorat Poolen? Körd.
Men det var en tjej jag mött som om hon vann ett poäng skrek hon:

"JA!!"

"YES!"

Och om hon forlorade en boll eller set:

"OH!"

"NEJ!!"

"Kom igen, hm hm!"

Hm hm betyder hennes namn, och jag vill hålla låg profil ;)
Men sen så hade Pappa och jag en fantastisk förmiddag tillsammans...

Vi köpte makrill och sill till frukosten imorgon, körde till ett café som säljer bröd och knäcke!
Mötte sen Mamma och Markus i stan, innan de så åt Pappa och jag god thaimat! :)
Smet för vi ville inte vara kvar när Markus provade på Dressman(Han har blivit märkesfreak...)
och vi köpte Converse!!! :D
Jag är sååååååååååå lycklig!

Gissa vilken färg...? Gissa, gissa, gissa!!

Okej då, här e svaret:




LJUSGULA! AWESOME!
Gick in på en loppis och hittade denna coola sak ;)


Skärp i PIANO!! Älskar det! Gula Converse, Pianoskärp och min radio/musik-väska ^^



Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: