Kommentarer lyster upp min Biologi dag ;)

Hej!

Har inte varit på datorn idag, Hade skolan ju först! ^^

Zumba klockan 08.00, och sen NO hela dan!!
Och sen en skål flingor hemma och börja plugga!

Vill tacka för de fina kommentarerna jag fick, TACK TACK TACK SÅ MYCKET!!! :D
Ni lyster upp min kvava pluggdag.

Har ni hört talas om den nya trenden fotbollskort?
Typ:

"Åhh, har du Messi i master!? Byta mot min Kaká!" Eller nåt sånt?

Jo, jag tvingade ju kolla upp detta med päronen, och det visade sig att när dom var små(Ja, det var "förr i tiden".) så hade de FILMISAR!

Hittade lite awesome figurer ^^


Star Wars... Eller 77. Stjärnornas Krig. Låter lite skumt, tycker inte ni de?


Olivia and John... Love love love on the beach, Olala John, give me a kiss!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll, jag själv ska försöka sno min brors kakdegglass(Ben & Jerry, Såklart!!) och kolla på gudaserien "Glee"

VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!


Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: