Mustasch..

Jag har fått mustasch på hjärnan efter detta ansnittet av Family Guy.


Jaha, så jag är tvungen och testa de, och resultatet blev....



HAHHAAHAHA, Liknar en fransman! Oui oui, Madame. I'm La Tófs.

Om ni så undrar, är TMG mitt artistnamn. Liksom. Typ. Jaaaa....

Idag hade vi baaaaad!! OCH NO prov!!! Hoppas hoppas hoppas inför guden Peter Griffin-som-fr-en-stroke-i-mustasch-avsnittet att jag fick bra betyg. Det blev en lååååååååååååååååång mening.
Sen har det diskuterats om Disco(Ja, vi ska ha ett disco, sjukt!?).
Påskdisco, jag har ska se ut så här:


Ja, jag vet att tröjan e blöt, men jag har duschat! So what?

Men ha en fortsatt trevlig kväll :)

Mvh

 Ert Bookii ;)

Malin

Fina ögon du hade på andra bilden! <3



Älskar förresten också mustascher, haha. :D


Blogg: http://mumu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: