Och sen blev det Pizza och vatten ^^

Japp, fick Pizza denna fredag igen(Bo yaa!)! ^^
Sen så hjälpte min Mamma(Mamma!?) mej med vattenbilder :)


Haha :) Så här tråkigt har jag när jag tog "pizza-bilden" ^^

Kom på en liten story när Fanny och jag skypade medan jag såg på Minuten, som är slut nu.
Men så här slappar jag när jag snott Platt-TVn ;)


FEL DATUM, GAH!!! Men innan jag började på detta inlägget ;)

Ja, sen gick jag på min godisjakt, men det slutade illa. Eller bra. Eller ne. Tja. Hm..
Jag hittade inget godis(eller fest godis , som jag inte får äta... :/) Men därimot fick jag idé av Fanny och tog vattenbilder med Min Mamma, låter så gulligt... Med min Mamma... hah.
Men godiset!


Torra saltiner. Njaaa.... Tråkigt! :/

Men nu, tre vattenbilder som jag blev stolt över! :D


Jag vet vad ni tänker, Redigerad bild, hoho. Nope, mina vänner! En sann bild ;) Är tvål och diskmedel blandning med vatten. :D
Låter som en bagare nu, aj då.


Sliten kran, men så cool! Älskar denna bilden! ♥ Min skumma kamera kan göra några bilder på toppnivå!


Sånna kulor som efter 12 timmar blir tjocka och najsa. Mamma blanda och jag fotograferade ;D

Nä, nu behöver datorn laddning. Så, Move!

Siiiiiiiiiiiiiiiis!



Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: