Och vinnarna är....

.... Alicia och Kate!

Det är en burk, ja :)

Men iallafall, har ni hört talas om The Kick back Pack? Jo, det är dessa tjejerna ;)


The girls, asså ... dom är så coola! Står imot alla fejkbloggare och ser bara såååååååå snälla ut!
Själv har jag bara träffat Keela(på NK), och hon var så snäll, och gav mig en go kaka, olala... Jag önskar jag hade den kakan här, nu. GAH, nu glömde jag ämnet!

Keela är en tjej kör lite såhär cool skejtarstyle, och samtidigt för dom som inte gillar den stilen, kommer älska hennes kläder! Hon är allmänt snäll och hon kallar sig inte den "perfekta" människan som vissa bloggare gör(tror att dom är någonsorts "I'm perfect, I'm rich.")

Hofh är bagaren i denna bloggrupp :D
Eller tjaa.... Hon gör ju små recept och så, hur man stärker en som inre människa! Det älskar jag med dessa tjejerna, dom kan liksom hjälpa en på traven med tankar som fyller ens skalle, så som "Är jag tjock?" eller "Äter jag för mycket? är jag för ful?" Dom säger att ingen människa är perfekt, men att vi inte kan göra oss "fejkade perfekta". Det går inte bara. Därför älskar jag hennes recept :)

Caty Caty Caty....
Första gången jag såg henne på bild tänkte jag "Hon måste vara liten...."
Men det är hon inte! Hon är en knasig och väldigt framåt tjej som är awesome som "pink-black-fluffy", Rosa, Svart hår och hon skejtar, asså .... wow! :D  Stort puffigt hår... det är så snyggt! Jag själv har sånthär vanligt rött hår, men ska testa "puffa" til mej! ^^

Epicfaiil, Moa Murderess :)
En awesome tjej som har gett mig iden till min blogg!
Eftersom hon har två "ii" så tänkte jag: "Vad snyggt med två ii!" Och detta blev Bookii(BookGeek)
Moa har haft lila som hårfärg och hon har "emo"/scene core stil (:
De som jag gillar med Moa är att hon är fantasifull, som i hennes videos. t.ex. som "saker hon blir arg för" och filmar sin katt med mera ;)
LOVE!

Och sist, men icke så nicke minst, Kandylandy :)
Älskar hennes coola och sköna stil, som bevisar att hon kan sätta sig vid reserverade bord och blir utchasad, haha :D Hon gör också "dagens vill-ha" inlägg, vilket som Keela också gör, fast "Dagens boost!"
Älskar att hon har piercing, för det gör henne bra så cool och att hon har kanske ett syfte, en enkel piercing kan göra något nytt i ansiktet, eller så tycker hon bara det är snyggt :)

Älskar er tjejer, ni kommer förändra världen!(eller.... Sverige först iallafall ;))




Alexandra

Hej! Älskar också dem bloggarna :) <33


Blogg: http://alexandrasblogg.se
Saandriiiee

Heej snygging!

Missa inte dagens blogg hos mig.

Hade vart FETT NICE om du va med :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html#comment


Blogg: http://saandriiiee.blogg.se/
▲ Mohammedi's™

Tänkte tipsa om en ny och häftig tävling!

Vinn ett valfritt smycke från glittersten.se

http://mohammedis.se/2012/march/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-fran-glitte.html#comment



Hoppas du vill vara med, då gör du min dag också! ;)


Blogg: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: