Aj då... blogga mer !!

Hej, förlåt att jag har haft dålig uppdatering (hrm...), sålde KvP to day, va med Teres, fotograferade massor, åt flingor, njöt av vädret, spelade pingis och gjorde en egen kassa-bok! ;)

Och min laptop har inte startats en enda gång idag, YEAH!
Fast nu e jag trött, vill läsa och får ett liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitet raseriutbrott på "familje-datorn", som skriver fel hela tiden, USCH.

Lägger upp en bildbomb imorgon, så den som väntar på något kul och spännande väntar aldrig för länge.

Förresten, har jag några läsare ute i cyberrymden? Får aldrig kommentarer, frågor m.m Hmm.....


Arkivbilder.

OJ, har glömt som jag kom på nu! har shoot nu! Bäst, men det är väldigt mycket till systemkamror så det blir en "spara" tidning :D

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: