Hur du gör te.

Du börjar med att fylla kannan med en vätska som heter Vatten, eller H2O.


Fyll sedan kannan med så mycket vatten du vill ha.


Om du inte kokar din örtdricka på spisen så ska du leta upp ett "jack". Och inte en Jack, utan ETT jack.
Sett i sladden till kannan som visas på bilden nedanför.




Sedan klickar du upp denna grejen på kannan som gör så mördar-maskinen startar och vätskan kokar.


Jag la i örtpåsen "Kokos och ...." när jag hällde i vattnet.


Sen väntar du till bra smak, häller i lite mjölk och fips!

Du har gjort te.

Jag tog mig tid till ett inlägg om hur man gör te som skol-trött, men jag gjorde inte läxan. SMART HEAD.

Jasmin - The dream of being famous!

Hej, har du några planer för veckan? :)

Jag har en dröm att bli en berömd skådis och kläddesigner så kolla gärna runt lite i mina kategorier, vem vet du kanske gillar den? :)

Fin blogg btw!


Blogg: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: