Oj då, blogg.... Naj.

Förlåt att jag inte har bloggat, men man får ingen energi när man .... går i skolan, och tycker du det är kul och läsa:

Jag var i skolan idag. Jippi.

Nej, det är INTE kul!

Därför får du en smärre bildbomb!


Stranden...






Denna blomman har en historia i mitt hjärta.
Jo, min Farmor hade dessa blommor som blommade några enstaka veckor om året, och det var en av de lyckligaste veckorna hos Farmor!
Jag kallade de för "kärleksblomman" eller "hjärtan", och jag älskade verkligen dom! En dag kom Farfar och gav mig en planta med blommorna...
Jag skötte dom och tittade på dom och tjaa.....älskade.
Sen skulle vi lägga nån rörgrejs i rabatten, och då så tog de isönder min blomma!
Jag blev nedstämd och Farmors blomma hade slutat växa.
Sen när Mamma beställde thaimat, så såg jag min blomma (Föräldrarna gjorde rören för flera år sen och sen så har inte den kommit fram än)

Nu ska jag vrooooma iväg och äta thaimat!!

Min historia...


:)


Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: