Jag älskar House of night.

Ja, köpte en bok igår :) Köpte för några månader sen den första boken men sen så samlade jag på... alla.
Titta min nya hårfärg, vad tycks? :D Näää, önskar jag kunde färga så men att jag skulle få tillbaka min gamla igen...
De är boken jag köpte igår, Hade ju kort som hjälpte mig med priset, mohahahahahahahahahah.....
Och ni kanske undrar hur många böcker jag har av serien sålänge, så här många:
Hm.
Anonym

very good redigering and a cool leende!!!! :DDDD

Potatisen Gunnar :D

DITT HÅR! :3






HÄÄÄÄÄÄFTIGT, HUR GJORDE DU, VAR KÖPTE DU FÄRGEN.... SVARA GÄRNA TILLBAKA? :D

Svar: Hahaha, Picmonkey hjälpte mig ^^ Men man kan hitta liknande färger på shock ;)
Matilda Bookii


Blogg: http://hfbxcm.xn--ngot-qoa%20%3B%29

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: