Söndag kväll

Sitter med pyjamas och nyduschat/duschat för tre timmar sedan-hår och bara myser. Läste ut en bok jag började med för några dagar sen, Beautiful dead, som jag köpte för länge sen. Älskar den, tur att jag fick tvåan av Teres en gång i present! :D Läsa, läsa, läsa direkt!!
Spelade Pingistävling idag också, gick jättebra! Slutade delad trea i A slutspel, vilket är det högsta jag någonsin har kommit. AWESOMENESS ALL OVER THE PLACE. <3 Trofén står i stora rummet (= TV-rummet eller vardagsrummet, stort rum, hehe) och glänser, jag är faktiskt stolt! :)
 
Imorgon så blir det skola som vanligt, nyckelharpa och sedan zumba. Det blir nog en bra dag imorgon också. ^^
Två bilder från igår. Lade på ett rutfilter för lite variation på den första bilden än de vanliga. Andra är på efterrätten vi hade igår (gäster hos oss). Melonsoppa med Carte d'or Vanilj-glass, bär och chokladpinne. Mumsigt! 50mm på den mumsiga bilden, det var väldigt mörkt då och bländaren är bara bäst i sådana lägen!

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: