Regn kan skölja schampo

Regnet öser ner från himlen, allting blir så blött...
 

Regnet öste ner periodsvis idag. Handlade lite saker till skolan, hittar inte allt samtidigt eftersom jag kommer på mig själv direkt efter "de skulle ju jag leta efter...". Heh. Sen var jag så klumpig att jag köpte balsam istället för schampo, vilket jag behöver! Och "mitt" schampo som jag har just nu (oliv från Åhléns, sjukt bra!!!) är i en annan stad. Känner inte direkt för balsam-metoden, men men! Flaskorna stog brevid varandra och jaaa.... ser exakt likadana ut. Åt också på Espresso House med mamma, mysig dag. 
 
Heter de schampoo eller schampo? Läser mycket och allt men vet inte vad som är rätt!!
 
Kate

Schampo heter det på svenska. När det ska vara två "oo" i slutet så är det på engelska och det stavas shampoo!


Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: