Sommarboken

En riktig slappedag idag, skönt! Har haft en extrem huvudvärk som inte har velat försvinna med hjälp av vatten, hopprepshopp eller cykeltur, så jag svalde en panodil och det blev superbra igen. Igår var jag i Danmark på en "pingis-dag", vi tränade totalt fyra timmar vilket känns i kroppen + i måndags zumba, feeling good! Danskarna var tuffa och riktigt bra, så fick anstränga mig enormt för att ens spela lite bra mot dem. 
Var idag också på biblioteket, och valde min sommarbok. Vi har här i kommunen att om man skriver fem recentioner så får en bok av dem. Lånade också lite böcker, älskar att jag har mycket tid att sluka böcker! ^^
 
Ska ut på en promenad med mina föräldrar, ut och få frisk luft, hehe. Kanske rensar min dimmiga hjärna.
Sorry för dålig kvalité, vet inte vad som hände i inställningarna. Valde "Hitta hem", som är på bilden. Har läst den första i serien innan, den var bra! Läsvärd!

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: