SOMMARLOV!!

Nu tar jag ledigt! Idag var det dagen med D och skolavslutning. Sista gången klass 6B ses som klass. Sorgligt, men jag vet att vi kommer ses igen, i byn, hos kompisar eller på högstadiet! Det var en fin avslutning med sång, tal och utdelningar. Själv fick jag en bok eftersom jag har varit med i skolans kamratstödjare sedan jag gick i tvåan. 
Det sämsta med idag var att jag har varit SJUK. SÄMST. Förkylning och hosta, men jag blir på bättringsväg!
 
Nu ska jag mysa lite i tanken att det är fredag (+ SOMMARLOV!!!!!!!!!!!) och bli frisk, eftersom jag ska sälja KvP i helgen, det är mitt sommarjobb, vilket är bra med pengar! :D
 
Av vår lärare fick vi ett träd, vilket var väldigt snällt av henne!
 
Hanna

Åh det år hemskt när klassen splittras. Min klass gjorde det för två år sedan och om två år splittras min nya klass. Fast man får ta till vara tiden man har kvar med dem:)

Har du några planer för midsommar?
Glad sommar!


Blogg: http://hanzenpanzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: