En present från Stockholm

Pappa kom hem från Stockholm idag, och hade med sig en liten present! Ett mustaschhalsband från Designtorget, som är jättefint! Kommer användas flitigt tror jag. ^^
Annars då? Prov i nationella, men det är ok. Skriva på engelska om en speicell dag var ganska kul faktiskt. Och igår fick jag hem mina böcker från adlibris. NU BLIR DE ATT LÄSA OCH SLUKA. Visar de någon gång i helgen, men är lite upptagen. Skulle sovit över med Olivia idag men tänkte att pappa kom hem och sen är de KvP imorgon bitti, så vi är istället imorgon. Har teatershow och hon ska med där. Ska sen efter de hem, göra mig iordning och sen på släktkalas! På söndag KvP igen OCH SEN får jag ta helg... ehehehehe. Liiiiiiiiiiiite sent men men!

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: