Nytt skal!

Hej! Hängde med Fanny idag och vi "pluggade" (=plugga i tio minuter, fota, se tv och dricka choklad i 60 minuter). Vi fick AWESOME bilder med hennes nya objektiv :D
På fredag ska jag, Kate och Fanny sova över hos Fanny, så hoppas på mer foton! 
 
Beställde för några dagar sen ett fodral till min mobil, eftersom jag inte vill ha sprickor i skärmen när den ligger runt nycklar och andra föremål :) Paris-temat är lite för jag valde franska som språk!
Som ett plus kom min lilla "planet" jag gjorde för några månader sen på min prao, det var väldigt kul och skapa! ^^
Fanny-foto&vardag

Jag kom på att du inte kan ta bilder från min blogg så jag får försöka skicka bilderna imorgon :)

Btw: Awesome skal!!


Blogg: http://pixelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: