Bulle e faktiskt gott.

Mm, den rätta meningen. Hehe.

Titta på mitt mästerverk jag tog på i eftermiddags.


HAHAAHAHAHHAHAHAHAH, NU SKA NI SE MIN MUN, YEAH!


Mmhm..... :D

Här sitter jag och delar stol med bästa bästis leskis kusinen i världen, med det najsa namnet Aurelia(jag heter ju de i mellan namn, sååå....det är najst om jag är cooooooooool.)

Jag vet icke vad vi ska hitta på, men! Vi kommer säkert titta på William M. Spetz så jag bjuder på en video av haaaaaaaaaan och sen en bild på min tovade pingvin... yeah.



Hahaha, jag skrattar åt denna video varje gång jag kollar på den!8'D /Aurelia



Jaha, då säger vi slut i rutan :)

HAJ!

Kate

Svar: Nä, eller va? Alltså innan när vi prova använda fjäderpenna i skolan. :3

Okej, jag tror också jag är Ravenclaw... eller Gryffindor, eller ja. haha


Blogg: http://kate.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: