Dripp dropp i högan sky

Szia!

Idag har varit en lugn dag, städat, chattat, sett en riktig tjejfilm och ätit smått smått med choklad, för att njuta riktigt mycket :D

Earth Hour, mysigt mysigt! Vilken harmoni!


Ben och Jerry glass! Nom nom nom nom nom nom nom..... ^^
Mamma köpte nån "New York fugde...", men det var en massa nötter, lättare tuggmotstånd med brownie ;)

Sen så tänkte jag, DET REGNAR!!! JAG FOTOGRAFERAR DROPPAR!! och fick värsta leta upp handduk i städskåpet(nån sån orange som man städar med) och fota. Och får sån awesome känsla och ska lägga upp de på datorn.
Fotograferade UTAN minneskort. Fick göra samma sak. Igen.


Men det gick tillslut!! Jag tog på mig tofflor och vinterjacka ^^

Så går min söndag till. Hm.




Psst.... Ni som VERKLIGEN är mina läsare(Host, tjänare), Måste höra denna låten. Soooooooooo beautiful and crazy.

                      

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: