Promenix med Pappa :D/Känner mig glad ^^

Idag har jag sett William Spetz ... Spetz i lepsi. Hm, vad mer?
Inget, nehe?
Nopp.

-.-...

Jo! Jag är glad! För jag fick ett ryck i duschen(nej, inte ... nej.) att ge Mamma någonting, så jag gav Halleljua! Veckans bukett på coop för otroliga 59.90 kr, dam dam DAAAAA!

           
Mm, och skrev ett kort också :) Gud vad duktig jag måste vara. Gav henne och Pappa sen varsitt glas isvatten med hjärtan i. MMHM. Jag är den duktiga svennedottern nu. ;)
Nä, men det kändes roligt och se ens föräldrar bli glada och deras uppskattning.
Och i samma veva så efter jag har klippt mig så ska jag köpa fika hem till Farmor och Farfar. :)

Sånt händer när Matilda är ensam hemma. Och när hon plockar ut disken. Jaa...

Men Pappa sa: - MATILDA!!!

- Eh...ja?

- Vi ska ut!!

*tittar konstigt på han* - Jag ser på William Spetz, Pappa. Men visst.

"Vi är ute på gatan och drullar runt innan promenaden"

- Synd att du inte tog med kameran, Tilda...

- Mm, men kan jag inte sticka och hämta den nu då...?

- Njaa... jag ska ju iväg strax. eller ... SPRING, MATILDA, SPRING!!!

Och sen fick jag bilder på en hjort med saftiga lår.


Söt, vaaa? Va? :)

Sen här är en smärre bildbomb.






Pappa är där. Han...i blått. Ser du han? SER DU HAN1!!`!`!`!`!`!`!!?!?!!`!??!?!?!?!!?!!?!?!?!?!?

blink. Blink. Blink.

Förlåt William Spetz, men ägna inte dig av hans videos en hel dag. Du blir galen. Seriöst, galen.


Hej då! :-D


Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: