Regn, dripp dropp. Gah.

Idag så har det drippat och droppat, så jag, Pappa och Teres körde och matade ankor (och kråkor, lekte katt mot dom. haha.) vilket vad väldigt kul! :D
Fast jag fölorade en aktion på Tradera, vilket knäckte mig just nu...
Gash, ett halsband med HP-kvicken och en klocka inuti.
Men! Höjde priset ifrån 99:- till 200:-, så dyrt blir det för han jao ^^

Tog lite bilder efter stormen, som ni ska se såklart :)









Japp, blev skitnöjd med bilderna (:

Ha en trevlig helg och fetta till dig nu ^^ Jag ska göra det med ett grönt äpple :D


Mumsigt!!

pssst.... Visste ni att det jag ÄLSKAR att ta bilder på naturen (blommor och träd) och mat? :D Nehe, siiiis.

Emma

Fin blogg! Kika gärna in hos mig med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. Följa varandra via bloglovin? :)


Blogg: http://emmawidahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: