NY DESIGN!

Hej! :3

Det är Matildas kompis, Kate, här! Efter två dagars arbete är det äntligen färdigt! Har jobbat non-stop kan ni tro! c;
Är jättenöjd över den och tror Matilda är också det, hehe. Älskar bildspelet i headern! ^^
Vad tycks om mitt arbete? :3

//Kate

 
 
 Före.... 
 
Och efter! Klicka på F5 för resultat om bilden ovan är som header ;)
 
 
jasmine

Fin blogg <3 och fin och cool header :)

Svar: Tack, Kate kan verkligen de om designer.
Matilda Bookii

Aurelia...

WOW!

Matilda, jag vill att Kate ska hjälpa mig asså... jag har skitdålig header. :( Wääää!

Haha. Skicka kommentar så snabbt så möjligt ;)

Svar: Haha, hmm.... jag vet inte om Kate tar jobb som bloggfixare ^^
Matilda Bookii


Blogg: http://aurelias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: