Skillnaden mellan Kamerans jobb och Mitt jobb.

Satt denna lördagen och tittade på lite tv efter en bra tidningsrunda och muffins-bak. Funderade över inställningar på min kamera och tänkte, varför inte luska ut lite?
Har fotat med färdiga inställningar och nöjt mig med det den senaste tiden, men nu fick det bli andra bullar!
Efter min lilla upptäckt så vill jag inte gå tillbaka till "Auto". Och jag ska visa er. 
 
Kamerans inställning "ingen blixt":
Rätt okej, men ingen "wow"-känsla enligt mig.
Mitt jobb (=cirka 20 slutartid, bländare F14, ISO auto):
Mer djup och häftigare ljus! :D Dock utvecklas jag för var dag som går och hoppas att jag en dag tar urcoola bilder!
Fanny - foto&vardag

Tyckte också det du gjorde blev finast! Fast ett tips så kan du ha lägre bländare det lägsta siffran som går på ditt objektiv för då blir det ju suddigare bakrund så typ bländare 5,6. puss :D


Blogg: http://pixelin.blogg.se
Anonym

ja det fanny sa!!!


Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: