Club Hotel Agua Marina

Tänkte berätta lite om vårat hotell vi bodde på när vi var på Menorca! Vi kom dit på kvällen vid halv tolv och då fick vi kall mat för dem som var hungriga, själv orkade jag inte mer mat heheh... Men hotellet var ett 3+ men jag tyckte att de var väldigt bra mat, variation och både varma/kalla måltider. Snacks fanns på eftermiddagen iform av kakor och mackor, gott de också ^^ Rummen var okej, inte de lyxigaste men ac funkade och de motsvarade ett 3+ hotell!
 
Stranden och poolen var SUPERfina! Havsvattnet var saltigt och kristallblått, så pappa och jag tog en snorklingtur och såg på massor av fiskar och korallrev. Poolen var där mest barnfamiljer, men en fisk som jag är hindrade inte mig för att bada, hehe. Badar hellre än solar, borde kombinera bad med läsning ... 
 
Där var också väldigt många britter, eftersom de flög med Thomas Cook's flygbolag. De var kul att man snackade ett hemligt språk! :D
Poolen vi mest var vid, solstolar var dock svårt att få tag på, uppe vid halv åtta om man ville ha de närmast.. Och på stranden kostade EN 50:-, 200:- om alla ska ha + parasoll eftersom vår familj lätt bränner sig. Så vi körde på att ligga i vattnet. ;)
En förmiddag gick vi ut på "äventyr" (=typ den närmaste klippan)
 

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: