Skolan

Har ni börjat tagga till skolan? Jag har lite iallafall, ett pennskrin, pennor och sedan har jag packat fram min skolväska, ska ha kvar min radio-väska som är sliten på sina ställen men som har varit min friendo till mina böcker och stuffs i två år, köpt i Budapest för 300:- Älskar verkligen den, ska användas till den dagen då remmen går av och allt faller itu. Många jag känner gillar sådär skolan, jag själv älskar skolan, diskutera, läsa och lära mig. Tänk att de är som ett jobb, som ska görs bra, annars så får du ett dåligt omdöme av din chef. Nu kommer jag dock börja på högstadiet, men de stadiet ska man också passera. Jag är den skumma personen som älskar skolan och att lära mig, tycker sommaren är härlig men gillar den kalla vintern likaså. 
 

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: