Slocknade som ett ljus..

Var hos min kompis Emma igår och hade det mysigt. Åt pizza och såg på melodifestivalen, godis stod på listan också ♥ Kate och Fanny var också där, så kvällen var 100% bra sällskap! 
Glömde att skriva igår, när jag kom hem (kunde inte sova över  hos Emma för jag "jobba" idag) så slockna jag! Jag såg på lite film och tänkte gå och lägga mig, helt plötsligt lägger jag mig raklång över mina föräldrars säng och somnar, bara sådär. Lite skumt, men sen hade jag gått i någon vaken/zombie-walk och lagt mig i min säng. Haha. 
Idag har dagen varit rätt lugn, skrivit lite "wish-list" för mina släktingar, vilket alltid är kul. Lite kamerautrusting blev det :) Hade velat träna lite spontan pingis och löpning, men vädret är så dåligt att man vågar inte ut och skotta, så jaa.... 
Min packning till spa:et vi var på. (Ronneby brunn, AMAZING! REKOMMENDERAS!) Den nya väskan är från Glitter och kostade 199:-, men som en medlem av Club Glitter så fick jag HELA 30% RABATT!? Man bara yeeey! Och det kan alla få fram tills den 28/2. Hahaha, låter som någon talseman för Glitter nu.

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: