Gyllene Tider - Malmö

Var och såg Gyllene Tider igår med mina föräldrar, mysigt, tog tåget dit, de var en del folk på tåget så vi fick sitta i tysta kupén, hehe... Sen så bara strosade vi runt i Malmö, åt på Rose Garden på buffé (SUSHI, FLÄSK, RIS) och gick sedan mot stadion. Konserten var jättebra, där var Tele2 som gjorde kareoke, frågade dem om jag fick det sista fåret som dem hade, och tjaa... jag fick den! ^^ Blev jätteglad, tack Tele2! 
Rolig kväll det var, men sedan, på kvällen, så var det hål i mitt cykelhjul, kändes surt som in i, vet dock inte om någon förstöde hjulet eller det bara var slitet, dock hade en annan person fått en pinne in i sin cykel. :( 
Det är tråkigt när det händer, men man kan liksom inte göra något åt det förutom att fixa de, där jag bor finns inte direkt övervakningskameror för att kolla vem som har fixat pinnen in i hjulet eller om mitt hjul var slitet. 
 
Har druckit en smoothie och bara jobbat lite, OCH STÄDAT SÅ NU ÄR MITT RUM DAMMFRITT OCH KLÄDFITT WOOOHOOOOO.
 

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: