En ask med jordgubbar

Har varit hemma nu sen jag var hos Fanny, stack vid halv fem och har haft en rolig dag! Jag och Kate studsade i spöregn medan Fanny fotade oss, vi mös med kattungen, åt bananpannkakor och drack varm choklad. Mums! Ikväll har jag bara slappat framför Allsång på Skansen, druckit en jordgubbs-smoothie och lagt en ansiktsmask. 
 
Efter middagen så var jag och mamma på en "nödvändig-runda", där jag handlade ett poleringkit från Depend (Topplack och polerings"svamp") och nagelstickers. Tänkte fixa mina naglar, nu har mina rosa naglar flagnat och vill göra dem fräscha igen! Har fastnat för fixade naglar, i våras så hade jag ofixade naglar nästan hela tiden, konstigt att jag ändrar mig så. ^^ 
 
Ville tacka för alla nya kommentarer jag har fått det senaste dygnet, tack tack tack! Blir jätteglad av varje liten kommentar! ♥
Canon EOS 550D + Canon EF 50/1,8 II

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: