Ett kärt återseende!

Min dag har börjat bra, vara gott i lördagens tecken och slappat. Imorgon kommer väl söndags-ångesten (skolan, hehe...) och då är denna dagen bortblåst. Men inte nu!
 
För en halvtimme sedan så har jag fått tillbaka en sak som har varit borta i några år, en ring!
Min morfar jobbade som guldsmed när jag var vid fyra, fem års ålder och jag önskade mig en ring med delfiner på (var kär i delfiner), och fick det av honom. Sen var vi hos några vänner och nu, när de kollade igenom gamla lådor och sådant, så hittade de min lilla ring. Jag måste ha glömt den var jag har varit hos dem och nu är den tillbaka!
Varför de blev skeptiska någ var för att det stod "Till Matilda • Morfar". Jag har glömt den, men nu när jag tänker efter så älskade jag min lilla silverring. Tyvärr passar den bara på mitt lillfinger, men men, Tur att den är tillbaka! :)

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: