Tävling och söndagsshopping

Tävlade i pingis idag. I de två matcherna jag förlorade var jag 0,15567415745% ifrån vinst.
Typ. Nä men var så nära att vinna!!!!! Efter åt vi på Max och söndagsshoppade.
Gick in på Siba och frågade efter objektivet som har stått på Köp-Listan länge.
50mm. OCH DET FANNS. Värsta "halleljua"-moment. 
Tur hade jag också presentkortet från Siba med,
så det lilla objektivet fick hänga med mig hem. ♥
Handlade också ett par gröna byxor (har aldrig hänt innan, men älskar grönt så),
en piké-tröja från intersport för 125:-. Kostade innan 400:-, så gick ut lycklig ur butiken.
En skjorta hängde också med.
Mycket färgglatt, vilket jag älskar!
Blev glad, behövdes hitta saker efter motgångar vid bordet. 
Nu blir det läxor och lite mer "of mosters and men".
Ganska bra söndag endå.
 

Kommentera inlägget här:

Kommentar:


Namn:


E-postadress:


Blogg: